or simply "pissing around and pissing us off", according to a certain individual.

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006

Ακίνδυνο Μωσαϊκό

Ο Χρήστος Ξανθάκης αναφέρει ότι η Πρεσβεία (ε όχι και ποια, μία είναι η Πρεσβεία) βγάζει οσονούπω στον (δικτυακό) αέρα περιοδικό. Και το όνομα αυτού Μωσαϊκό.

Και πλησίασαν, λέει, "επιφανείς μπλόγκερ" με ερωτηματολόγιο περί (δικτυακών) ανέμων και υδάτων. Και κάποιοι, λέει, αρνήθηκαν ευγενικά. Σε αντίθεση με άλλους που δέχτηκαν, χωρίς ωστόσο να διευκρίνιζεται αν αυτό συνέβη με τη συνδρομή ευγένειας.

Κι εγώ αρνήθηκα. Όχι τόσο για ιδεολογικούς λόγους, όσο επειδή δεν με προσέγγισαν.

Οι προσεγγισθέντες αρνητές όμως υπέγραψαν κανένα non-disclosure agreement; Ή έχει γίνει αναφορά κι απλά εγώ κοιμάμαι όρθιος;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aγαπητέ Ακίνδυνε
δεν υπογράψαμε τίποτα. Απλώς δηλώσαμε πίστη στον Μωσαϊκό νόμο.
Την αφεντιά μου την προσελαβαν ως μόνιμο σχολιαστή. Θα βρέχω σχόλια, θα είμαι το μάννα του λόχου.

akindynos είπε...

Ότι στέλνει ο θεός, μα βροχή μα χαλάζι μα πάγο μα μωσαϊκό, όλα για καλό είναι.

Μ' αρέσουν πάντως αυτές οι "τουνόου ασμπέτα" πολιτιστικές πρωτοβουλίες. Θυμάσαι, νομίζω με τη Βαλσάμη και το Βουτσά είναι.

Φειδίας είπε...

Γκρίνια, γκρίνια... Νὰ μὴν πληρώνονται δηλαδὴ οἱ ἄνθρωποι; Τζάμπα νὰ κάνουν τὴν δουλειά; Στὴν ἐλεύθερη ἀγορά,οἱ ἀξίες ἀναγνωρίζονται.

akindynos είπε...

Δεν νομίζω να τίθεται θέμα χρημάτων. Τουλάχιστον για τους μπλόγκερ δεν προκύπτει κάτι τέτοιο. Και για ποιο λόγο άλλωστε;

Με τέτοιο πληθωρισμό ναρκισιστικής γραφής, πιο πιθανό μου φαίνεται να πληρώνει κανείς για να γράψει στο Μωσαϊκό, παρά να πληρώνεται.

Δυστυχώς, για τη τσέπη μας.