Ακίνδυνη Απλούστευση
Ίσως να απλουστεύω υπερβολικά, αλλά αν το μήλο το είχε προσφέρει ένα άλλο ζώο, μια χελώνα π.χ., η σεξουαλική συμβολική του προπατορικού αμαρτήματος θα ήταν μάλλον ανύπαρκτη.
Πάντως έχεις δίκιο, το σεξ δεν είναι αιτία αλλά αποτέλεσμα της Πτώσης. Προηγουμένως ήταν αθάνατοι, δεν τους απασχολούσε το σώμα. Μετά, καθώς αποκτούν συναίσθηση της φθοράς, το σεξ γίνεται ανυπόφορα σημαντικό. Θέμα ζωής και θανάτου. Πρέπει κάπως να το ρεγουλάρουν.
Μην τα πάρετε όμως και τοις μετρητοίς αυτά που γράφω. Δεν ήμουν παρών.
(λόγω μπετομπλόγκερ δεν μπορώ να τα γράψω στης Ντέμπυς)
2 σχόλια:
Aγαπητέ Ακίνδυνε
διάβασα τα απαντα περί σεξ της Ντέμπυς και δεν κατάλαβα τίποτα.
Δεν μας φτάνουν οι δικές μας δυστυχίες πρέπει να
φορτωθούμε και τις ξένες ; Οπως
αυτή που τόσο αρέσει - ότι τάχα
η εκκλησία θεωρεί το σεξ
σαν αμαρτία. Δεν αρέσει - η σωστή
λέξη είναι « καβλώνει » .
Και τι σεξ ; Αυτό που
περιγράφεται σήμερα ; Αυτό το θεωρώ
αμαρτία ακόμα και εγώ.
Όλοι μια οικογένεια είμαστε.
Και οι δυστυχίες του βιενέζου αστού θα γίνουν δυστυχίες του πολυνήσιου ψαρά. Ο καιρός γαρ εγγύς.
Δηλαδή, είναι αστοχία να θεωρείται το σεξ αμαρτία. Ενώ είναι αμαρτία να αστοχείς στο σεξ. Αυτό λες.
Γαμώτο, είναι δύσκολη η γλώσσα της θεολογίας.
Δημοσίευση σχολίου