or simply "pissing around and pissing us off", according to a certain individual.

Κυριακή, Αυγούστου 20, 2006

Ακίνδυνη Μαλακία

My dear boyzzz, Αθήναιε και oi-skies-milan, this was *ΚΥΡ*

Ώρες-ώρες αισθάνομαι εντελώς μαλάκας. Εντάξει όχι μόνο ώρες-ώρες. Και μεγαλύτερα τέρμινα. Τόσο απίστευτα μαλάκας νιώθω που αναρωτιεμαι γιατί δεν είμαι εγώ επικεφαλής της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος (huge pun intended).

Γράφει ο oldboy ένα πτητικό άρθρο για τον Στάθη. Και εκεί ο Αθήναιος, για να δείξει τον αντισημιτισμο του λεγάμενου, περιγράφει ένα σκίτσο του Στάθη.

Στο οποίο σκίτσο, του Στάθη, εικονίζεται ο Σαρόν να ετοιμάζεται να σκοτώσει παλαιστίνιους. Και εξηγεί την πράξη του σαν προετοιμασία για το Πάσχα.

Εν συνεχεία ο oi-skies-milan, απαντώντας στον Αθήναιο, διευκρινίζει ότι το σκίτσο αφορύσε την δολοφονία του σεΐχη Γιασίν και το τοποθετεί χρονικά λίγο πριν το δικό μας Πάσχα.

Ας πιάσουμε τα χαρντ φακτς, που λέμε και στο χωριό. Ο Γιασίν εκτελέστηκε στις 22/3/2004. Τσεκαρισμένο. Και το ορθόδοξο Πάσχα το 2004 ήταν στις 11/4/2004. Τσεκαρισμένο από το Ωρολόγιο και δεν σηκώνω αμφισβήτηση, χου χου χου.

Α! Ο oi-skies-milan μεταφέρει και την πληροφορία ότι το επίμαχο σκίτσο, του Στάθη, διεγράφη από την online Ελευθεροτυπία.

Ο Αθήναιος το πάει παραπέρα και υπαινίσεται ότι το σκίτσο, του Στάθη, διεγράφη υπό το φόβο συνεπειών από χώρους αγέλαστους και επίρροους (τη λέσχη Μποντυμπιλντερμπεργκ αι πρεζούμ).

Ως εδώ τα βρήκα όλα απολύτως λογικά και πιστευτά. Δεν ξέρω αν το ξέρετε, αλλά αν κάποιος ισχυρισμός δεν περιέχει λότζικαλ φάλασυ (ένα είδος τρπικού δέντρου με τα φύλλα του οποίου τρέφονται οι πιγκουίνοι στο βόρειο πόλο), δεν υπάρχει λόγος να εξετάζουμε είναι αληθής.

Φευ, οι νεανικές συνήθειες δεν αποβάλλονται ποτέ. Τα γέρικα σκυλιά δεν μαθαίνουν καινούρια κόλπα. Και, που να πάρει και να σηκώσει, οι συνταξιούχοι χάκερ προγραμματιστές δεν πεθαίνουν ποτέ, απλώς αργοσβήνουν (αν ήμουν ο Στάθης θα συμπλήρωνα, στο μούχρωμα του δειλινού).

Στις 23/3/2004, την επομένη της εκτέλεσης Γιασίν, ο Στάθης δημοσιεύει αυτό το σκίτσο



και το σχόλιο "Κάνει φόνους ο Σαρόν είπατε; Με τέτοια πνευματική ανάπτυξη γύρω μας, παντού στον πλανήτη, με την πείνα νομιμοποιημένη και το κέρδος θεό, τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος;". Αν κάνετε κλικ αντιστοίχως, κι εφόσον δεν έχει επέμβει η λέσχη Μπιλντερχαμπουργκερ στο μεταξύ, θα δείτε σκίτσο και σχόλιο στις σχετικές σελίδες της Ε.

Για κάποιους η συγκεκριμένη χρήση της σβάστικας μπορεί να είναι επιλήψιμη. Ακόμα και τεκκμήριο αντισημιτισμού. Δεν το εξετάζω, αν και προσωπικά τη θεωρώ θεμιτή. Σίγουρα όμως το συγκεκριμένο σκίτσο δεν είναι αυτό στο οποίο αναφέρονται τα dear boyzzz.

Στην έκδοση της 24/03/2004 στον ναυτίλο και στα σκίτσα δεν υπάρχει κάτι που να "δείχνει" προς τον Γιασίν και τον Σαρόν. Επίσης δεν διαφαίνεται απουσία σκίτσου.

Εμένα αυτό που με τσίγκλισε ήταν ο ισχυρισμός περί αφαίρεσης του σκίτσου. Χωρίς να μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες, δεν κατάφερα να βρω κάποια ένδειξη απουσίας δημοσιευμένου σκίτσου. Από την άλλη, χοντράδες αυτού του στυλ δεν θα έλεγα ότι είναι και εντελώς ασυνήθιστες. Οπότε αντί να παραιτηθώ έβαλα μπρος τα μεγάλα μέσα. Το γκουγκλ, που έχει άλλωστε προσφέρει στιγμές γέλιου και στο παρελθόν.

Πες μου γκούγκλε που είναι ο Στάθης, ο Σαρόν και το Πάσχα; Που είναι, οέο;

Ποιός να το περίμενε; Εκεί που εγω, ο μαλάκας, έψαχνα για ασυνέχειες στα primary key των εικόνων στο σάιτ της Ε, ο γκούγκλος μου σέρβιρε τη σχετική σελίδα πρώτη και καλύτερη. Γι' αυτό δεν θα γίνω ποτέ χαλίφης στη θέση του χαλίφη της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος.

Να λοιπόν που παρά τις αρκουδιές των ελευθεροτυπαίων, κατ' απαίτηση των μπιλνερμπεργκεραίων, το σκίτσο επεβίωσε στον γκούγκλο με τη μορφή αποθηκευμένου αντίγραφου μιας σελίδας του Ζαν Κοέν. Χα, του Κοέν λοιπόν, χμμμμμ. Οπερ έδει δείξαι (τα γράφω και χαχανίζω την ίδια στιγμή μόνος μου, σαν ο μαλάκας).


Μια στιγμή! Αυτό δεν είναι σκίτσο του Στάθη!

Φασισμός! Προδοσία! Τα λεφτά μας πίσω!

Ως εδώ έγραφα και γελούσα. Πιστέψε με, γελούσα στ' αλήθεια σαν παιδί, που έχει πιάσει κώτσους τους μεγάλους.

Ασήμαντη λεπτομέρεια, ο Κοέν αναφέρει σαν ημερομηνία δημοσίευσης την Κυριακή του Πάσχα 4/4/2004. Αλλά 4/4/2004 ήταν η Κυριακή των Βαΐων, και όπως συνηθίζεται από κτίσεως τυπογραφικής Ρώμης η πασχαλιάτικη Ε κρεμάστηκε στα περίπτερα το Μ. Σάββατο 10/4/2004. Ασημαντότερη λεπτομέρεια, το 2004 κατόπιν ενεργειών της οικογενείας Αγγελοπούλου (αυτοί είναι κύκλοι Αθήναιε) ενόψει Ολυμπιακών Αγχόνων το Πάσχα Ελλήνων και Λατίνων συνέπεσε.

Εντάξει, το λαθάκι του Κοέν με την ημερομηνία εκτός από ανώδυνο είναι και εκ παραδρομής. Υποθέτω μπερδεύτηκε με το εβραϊκό Πάσχα (νομικό Φάσκα το αναφέρει το Ωρολόγιο) που ήταν στις 5/4. Ναι. 5. ημέρα Δευτέρα.

Αλλά βρε Αθήναιε και oi-skies-milan, ναι μεν είμαι βέβαιος ότι τα όσα ανακριβή αναφέρατε τα γράψατε πεπεισμένοι ότι είναι αληθή, και ναι ο Στάθης έχει κατηγορηθεί για αντισημιτισμό, και ναι η Ελευθεροτυπία δεν είναι ο καθεδρικός της ελευθεροτυπίας αλλά μια επιχείρηση του Τεγόπουλου...

αλλά τέλος πάντων κανείς δεν ζημιώθηκε γκουγκλίζοντας.

Θα έγραφα κι άλλα, αλλά χασμουριέμαι και επιπλέον θα παραβώ τον όρκο μου για τα τρία πράγματα που δε θα γίνω ποτέ.

Κλέφτης, πούστης, κομμουνιστής και εισαγγελέας.

Και μαθηματικός επίσης.

Και εν γένει ορθολογιστής (χου χου χου, τουλάχιστον έμαθα ότι το εβραϊκό Πάσχα πέφτει Δευτέρα).

11 σχόλια:

Αθήναιος είπε...

Ευχαριστώ για την όλη προσπάθεια, αλλά δεν ήταν αυτό το σκίτσο! Το σκίτσο ήταν του κ.Στάθη.

Αν εγώ ο ίδιος δεν αναγνώρισα στον κ.Στάθη " αλλότρια κίνητρα" παρά μόνον μια ακίνδυνη μαλακία, μην τα αναζητάτε εμμέσως σε μένα που δεν έφτιαξα κανένα σκίτσο και που δεν γράφω πολιτικά σχόλια σε εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας και που εν τέλει η εμβέλειά μου είναι περιορισμένη.

Δεν παίρνω κάποιον στα σοβαρά για τον οποίο ο διευθυντής του έχει δηλώσει ότι κάνει πλάκα. Δεν του απέδωσα καν το χαρακτηρισμό του αντισημίτη.

Λυπάμαι που δεν κράτησα το σκίτσο. Στο εξής θα κρατώ αρχείο των σκίτσων του Στάθη. Λέμε τώρα...

Andreas είπε...

Αγαπητέ Ακίνδυνε , ρίξε μιά ματιά
και εδώ :
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΥΡ ΣΤΑΘΗ

To σκίτσο δεν είναι του Στάθη.
Πάει αυτό και τέλειωσε.

Ομως, δες , εσύ δημοσιεύεις ένα σκίτσο του ΚΥΡ και το Κέντρο Ελέγχου του συνδέσμου που σου στέλνω ένα άλλο , επίσης του ΚΥΡ , με ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο αλλά διαφορετική ζωγραφιά καιμε ημερομηνία 27.3.2004 !
Δεν σου φαίνεται λίγο απίθανο ;

Αλλο ένα ακίνδυνο μυστήριο που καλείσαι να λύσεις .

akindynos είπε...

Λοιπόν, τα δύο σκιτσα του ΚΥΡ που μνημονεύει το ADL όντως έχουν δημοσιευτεί στις 27/3/2004

Και η Ελευθεροτυπία δεν τα έχει κατεβάσει από την online έκδοση. Κακό του κεφαλιού της.

Το σκίτσο που μνημονεύει ο Κοέν προφανώς είναι άλλο, ξεχωριστό από τα δύο του ADL. Είτε έχει δημοσιευτεί των Βαΐων, είτε το Πάσχα.

Αθήναιε δεν σου αποδίδω κανένα κίνητρο. Μόνο επιπολαιότητα. Το παθαίνουμε όλοι. Εφόσον υποστηρίζεις ότι έχεις δει τέτοιο σκίτσο Στάθη, δέχεσαι υποθέτω ότι σε σένα πέφτει το βάρος της αποδείξεως.

Επί του παρόντος έχουν προσκομιστεί τρία ολοζώντανα σκίτσα του ΚΥΡ, με το περιεχόμενο που περιέγραψες, και κανένα του Στάθη.

Δεν χρειάζεται να λυπάσαι. Σε πιστεύω χωρίς αποδείξεις. Δεν είμαι ορθολογιστής εγώ.

Μέχρι όμως να εμφανιστεί ένα τέτοιο συγκεκριμένο σκίτσο του Στάθη, καταλαβαίνεις ότι ΑΥΤΟΙ (you know who autoi) θα σε κοιτάνε με μισό μάτι.

Θα επανέλθω αργότερα με την απολύτως πρώτη σκέψη που έκανα όταν διάβασα το σχόλιό σου. Πριν το αναζητήσω.

Αθήναιος είπε...

Ελάτε καλέ τώρα που μου αποδίδετε επιπολαιότητα.Μην κάνετε σαν δάσκαλος.

Εγώ πάντως δεν θα σας πίστευα χωρίς αποδείξεις όχι γιατί θα σας θεωρούσα ψεύτη (θα έβλεπα δηλαδή κάποιο κίνητρο) αλλά για τέτοια ζητήματα ο καθένας πρέπει να διαμορφώνει άποψη μόνος του κατόπιν...αυτοψίας.

ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ είπε...

Οὔ μὲ πείσεις κἄν μὲ πείσεις.

...

Καλό, ὤ, Ἀκίνδυνε.

Αθήναιος είπε...

Έχω και τον Καλλίμαχο!!!

Λοιπόν, διευκρινιστικά αναφέρω πως φυσικά και πείστηκα μέχρι νεωτέρας και ότι είναι προφανές ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση έκανα λάθος.

oi skies milan είπε...

Mea Culpa akindune.

Hmoun sigouros gia tin uparksh tou skitsou opws perigrafh apo ton Athinaio kai to pira ws dedomeno oti itan tou Stathi. To anazitisa sto arxeio tis "E" ki otan den to vrika thewrisa oti katevike.

S'euxaristw gia tin apokatastash ths pragmatikotitas.
Tha'mai prosextikoteros tin epomeni fora.

akindynos είπε...

Αθήναιε, oi skies milan, δεν είχα αμφιβολία πως περιγράφετε πραγματικό σκίτσο, και ο Στάθης δικαιολογημένα επαίζε σαν ημιουργός του.

Αλλά το περί απόσυρσης από το γουεμπ κατόπιν πιέσεων ήταν κομματάκι υπερβολικό. Όχι αδύνατο, απίθανο.

Ειλικρινά χαίρομαι που διευκρινήστηκε ποιος είναι ο δημιουργός του σκίτσου, γιατί θα ήταν άδικο να το χρεωθεί λάθος άνθρωπος. Έστω κι ο Στάθης.

Andreas είπε...

Ακίνδυνε συγνώμη για την μουτζούρα,
δεν μπορώ να την σβύσω,
προσπάθησα αλλά δεν με αφήνει.

Εντελώς γελοιογραφικά ρωτάω,
ο Στάθης με βγάζει μερικές φορές
από τα ρούχα μου,
αλλά για τι ακριβώς είναι
ένοχος ;

akindynos είπε...

Ποια μουτζούρα;

Για τον Στάθη που λες, αποπνέει έναν αφόρητο διδακτισμό. Γούστα και παραξενιές είναι αυτά. Δεν θα τον κρεμάσουμε τον άνθρωπο. Αλλά τις αγωγές ορισμένοι τις έχουν έτοιμες στη μέσα τσέπη του σακακιού.

Αν υπολογίσεις ότι για τον Αθήναιο το "μη κάνεις σαν δάσκαλος" είναι επίπληξη αυστηρότερη κι από το δικό μου "μη κάνεις σαν κορίτσι", καταλαβαίνεις πως δένει το γλυκό.

Ανδρέας είπε...

Andreas said...
ηηγφφφφffff
---------
Αυτή την μουτζούρα.

Να συζητάς σε παλιά πόστ είναι σα
να χεις πιάσει κουβέντα στην
κουζίνα όταν στο σαλόνι γίνεται
πάρτυ.

Ο Στάθης εμένα μου την δίνει γιατί
συνεχώς παραστοχεύει. Αλλά δεν
είναι τόσο κακός όσο ο θόρυβος ορισμένων εναντίον του.
Είναι πολύ λίγες οι φωνές στον
έντυπο τύπο και στον μη
έντυπο που τολμάνε ώστε η
περίπτωση του σηκώνει μία ακόμα
δόση ανοχής.
Αν αρπάζουμε από τα μούτρα και
τους φωνακλάδες δεν θα μείνει
κανείς στο τέλος.

Οτι ο Στάθης ή ο Κυρ κάνουν αντισημιτισμό είναι
χοντρό καλαμπούρι ασφαλώς. Είναι
συχνά βλάκες, γράφουν
χοντράδες, κάνουν λάθη αλλά δεν
είναι και ο Χίμλερ με τον
Γκαίρινγκ.