or simply "pissing around and pissing us off", according to a certain individual.

Δευτέρα, Αυγούστου 07, 2006

Ακίνδυνο Μπλε



Θα ζητούσα να γράψουν στην ταφόπλακά μου: ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΗ ΛΙΝΤΑ ΡΟΝΣΤΑΝΤ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ

«...
Βλέπετε, αν δεν είχα γίνει συγγραφέας θα βρισκόμουν σχεδόν σίγουρα κάπου στη μουσική βιομηχανία, κάπου στη δισκογραφική βιομηχανία συγκεκριμένα. Θυμάμαι τότε στα σίξτις που πρωτάκουσα τη Λίντα Ρόνσταντ. Ήταν φιλοξενούμενη στο τηλεοπτικό σόου του Γκλεν Κάμπελ και κανείς μέχρι τότε δεν είχε ακούσει γι' αυτήν. Έπαθα πλάκα ακούγοντας και κοιτάζοντάς την. Αγόραζα δίσκους και η δουλειά μου ήταν να βρίσκω ταλέντα που θ' άξιζαν πολλά. Όταν είδα τη Ρόνσταντ το ήξερα πως ήταν μια από τις σπουδαιότερες στη χώρα. Έβλεπα στο μέλλον. Αργότερα, αφού έβγαλε μερικούς δίσκους που δεν έκαναν επιτυχία αλλά εγώ πιστός τους αγόρασα, υπολόγισα με ακρίβεια το μήνα που θα έκανε το μπαμ. Έγραψα ακόμα και στην Κάπιτολ και τους το 'πα: ο επόμενος δίσκος που θα βγάλει η Ρόνσταντ θα είναί η απαρχή μιας καριέρας δίχως προηγούμενο στη δισκοβιομηχανία. O επόμενος δίσκος της ήταν το «Heart Like α Wheel». Η Κάπιτολ δεν απάντησε στο γράμμα μου, αλλά τι διάολο, είχα δίκιο κι ήμουν ευτυχισμένος γι' αυτό. Να γιατί θα είχα ριχτεί σ' αυτό, αν δεν είχα ανακατευτεί με την ε.φ. Το έργο που παίζω στο μυαλό μου είναι ότι ανακάλυψα τη Λίντα Ρόνσταντ και θα με θυμούνται σαν τον κυνηγό ταλέντων που της έκανε συμβόλαιο για την Κάπιτολ. Θα ζητούσα να γράψουν στην ταφόπλακά μου:

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΗ ΛΙΝΤΑ ΡΟΝΣΤΑΝΤ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ
...»

Θυμωμένο Πορτραίτο: Ο Φιλιπ Ντικ μιλάει για τον Φιλιπ Ντικ
Μετάφραση: Γιάννης Ανδρέου
(ΕΙΣΑΓΩΓΗ στη συλλογή διηγημάτων «Ο Χρυσαφένιος Αντρας»)

Δεν έχω λόγια να εκφράσω τη χαρά μου που ανακάλυψα πως το altfactor είναι πάλι στον αέρα.

Τον Φίλιπ Ντικ τον βρήκα ψάχνοντας για τη Λίντα Ρόνσταντ
Τη Λίντα Ροντσταντ τη αναζήτησα ακούγοντας το Blue Bayou.
Το Blue Bayou το έβαλα για να διαβάσω το βλογοδοιπορικό γνωμοδότη και μιραντολίνας.

In no special order (Φ, Σ, Ν, Λ²) , thank you very much everybody.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τωρα βρήκα λίγο χρόνο να γραψω και να πω, ευχαριστώ, ακίνδυνε μας αγαπητέ!

akindynos είπε...

Να είστε καλά και μην ψάχνετε τον χρόνο. Πάντα μας βρίσκει αυτός (έχω μείνει άφωνος από αυτό που μόλις έγραψα).