or simply "pissing around and pissing us off", according to a certain individual.

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 20, 2006

Ακίνδυνο Αποπροσανατολισμός

Χθες είχα την εντύπωση ότι ο Χαρδαβέλας παρουσίαζε ένα βιβλίο με τίτλο «Ο Δολοφόνος Της Ψυχής Της».

Σήμερα γκουγκλίζοντας το όνομα της συγγραφέως διαπίστωσα ότι πρόκειται για το «Ατίθασο αλαζονικό τακούνι»

Κατά τη γνώμη μου πιο ταιριαστός τίτλος θα ήταν «Λουίζα@ πρόσεχε που βάζεις το at sign»

Each channel class has an associated prefix that is shown beside a user's nickname whenever associated with that channel. The most common prefixes are '@' for channel operator, '+' for voice, '%' for half-op, '.' or '~' for channel owner, '&' for protected user, '!' or the lesser known '*' for administrator.

Internet Relay Chat - Wikipedia, the free encyclopedia

6 σχόλια:

oistros είπε...

Πάντως το επιχείρημα του ιερέα περί γάμου ήταν ... η ατάκα της χρονιάς :))

Γνωμοδότης είπε...

Ακόμα καλύτερα, "Λουίζα@, πρόσεχε που βάζεις το παπάκι", που και ελληνοπρεπέστερο είναι και φέρνει και σε υποοούμενο.

akindynos είπε...

οιστρε, δεν παρακολούθησα την εκμπομπή ααλα υποψιαζομαι ότι θα ήταν χρυσωρυχείο.

bfo, σε υπονοούμενο καλό μου φαίνεται και το «Λουίζα@, η μονάρχις του irc".

oistros είπε...

Μεστός, λιτός και απέριττος :)
"Η απάντηση της εκκλησίας σε όλα αυτά, τέκνα μου, είναι ο γάμος".
Α .. και (άσχετο) σας έχω ένα πεσκέσι στο .. τσαρδί μου :)

Αθήναιος είπε...

Είστε η τελευταία μου ελπίδα για να καταλάβω τί διάολο έγινε με τη Λουίζα. Θα μου πείτε, πληζ;

akindynos είπε...

Αθήναιε δεν ηνωρίζω λεπτομέρειες. Παρά μόνο ότι η Λουίζα είναι η ηρωίδα του βιβλίου της κυρίας Τσάβου. Και ότι η δράση εξελίσεται σε ακόλαστα τσατ ρουμ.

Ακολούθησε τον σύνδεσμο και θα δεις δείγμα της γραφής. Για να σε αναγνωρίσω κράτα ένα μικρό καλάθι.