or simply "pissing around and pissing us off", according to a certain individual.

Τρίτη, Φεβρουαρίου 28, 2006

Ακίνδυνα Άκρα


Στη φωτογραφία, για αντιπαραβολή με το κείμενο, επικίνδυνα ζιζελοάκρα

Τη περασμένη Πέμπτη η ΝΕΤ ξεκίνησε τη προβολή της σειράς LOST. Οι επιζώντες της πτώσης του αεροπλάνου προσπαθούν να καταλάβουν τι έχει συμβεί. Ο Τζακ ξεκινά την αναζήτηση του πιλοτήριου. Η Κέιτ του λέει ότι θα πάει μαζί του. Ο Τζακ παρατηρεί ότι τα παπούτσια της είναι ακατάλληλα. Η Κέιτ κάνει μια γύρα στα συντρίμια, βρίσκει το σωστό ζευγάρι, τα βγάζει από τον νεκρό κάτοχό τους και τα φοράει.

 ΖΗΛΕΨΑ 

Ακόμα κι αν ήμουν ο μοναδικός επιζών πτήσης κάργκο με παπούτσια, πιο πιθανό είναι τα έτρωγα παρά να έβρισκα ένα να φορέσω..

Θυμάμαι την απελπισία της κυρίας Λουίζας, στο κατάστημα με τα παιδικά παπούτσια. Να ψάχνει να βρει κάτι στο νούμερο μου. Θυμάμαι τη δική μου ανησυχία, μια χρονιά πρέπει να άλλαξα τρία νούμερα. Όχι απαραίτητα διαδοχικά. Τον τρόμο ότι το πόδι μου δεν θα σταματήσει να μεγαλώνει. Εντάξει, ψήλωνα κιόλας, με το παραπάνω. Αλλά και πάλι, ούτε τα παπούτσια του ισοϋψούς αδερφού μου μου πήγαιναν ποτέ.

Δεν ξέρω πόσοι το πρόσεξαν. Μια λεπτομέρεια στο κυνήγι του Μαξίμ Ζυλίν. Λέγανε τα κανάλια πως οι κυνηγοί του ήταν σίγουροι ότι δεν μπορούσε να τους ξεφύγει. Κατα τη μεταγωγή φορούσε σαγιονάρες ή παντόφλες. Φαντάζομαι του είχαν κλέψει τα παπούτσια στη Κέρκυρα. Αν αποδράσω ποτέ (Μάνο Σφακιανάκη ΕΛΕΟΣ, αν γράφω, δεν πρόκειται για απόπειρα απόδρασης τελεσθείσας μέσω ιντερνετ), αν αποδράσω ποτέ η αστυνομία να μην πιάσει τα γιοφύρια. Στα καταστήματα αθλητικών ειδών να παραφυλάει.

Βέβαια, όπως συμβαίνει με όλα τα κακά, υπάρχει και η ευχάριστη πλευρά στο να είσαι άνθρωπος των (κάτω) άκρων. Παρουσιάζομαι στον Αυλώνα, στο ΚΕΤΘ. Είναι η τρίτη και τελευταία μέρα της κατάταξης. Και ναι. δεν βρίσκω άρβυλα στο νούμερό μου. Ο καραβανάς υπέυθυνος τραβάει τα μαλιά του. Φευ, απέναντι στη πατούσα μου και η λογική του στρατού κάμπτεται. Αφού με το ζόρι βρήκα κάτι ημιάρβυλα που ήταν υποφερτά, για τις αρβύλες μου δίνει ένα ιδιόχειρο σημείωμα ώστε όταν μπει η επόμενη σειρά να πάω να βρω στο νούμερό μου.

Το αποτέλεσμα; ποντικός με ουρά να κυκλοφορεί με ημιάρβυλα στο ΚΕΤΘ προκαλώντας σοκ και δέος σε παλιούς και νέους.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

:-))

Αυτό το "απέναντι στην πατούσα μου και η λογική του στρατού κάμπτεται" έγραψε και μπαίνει στις ατάκες της δεκαετίας.

Ανώνυμος είπε...

What a great site meds crazy celexa Temperatur cpu stuffed teen pussy asian teen sex pictures Zyban antidepressie impotent

Ανώνυμος είπε...

best regards, nice info Are too many children receiving ritalin 3f http://www.pda-keyboard-5.info/Ferrari-f430-coupe.html Ice machine chiller warner robins jogging trail roche tamiflu wwe divas in lingerie Auto insurance aig ferrari saleen s7 Appliance .com