or simply "pissing around and pissing us off", according to a certain individual.

Τετάρτη, Ιανουαρίου 18, 2006

Ακίνδυνη βουτιά



Κυρίες και κύριοι, καλησπέρα σας.

Απόψε στα «Πρόσωπα Στο Πλυντήριο» έχω την τιμή και την χαρά να φιλοξενώ έναν ξεχωριστό προσκεκλημένο. Τον Ανδρέα Λεγάκη.Μαζί του θα συζητήσω πληροφορίες που δημοσιεύονται σε ... [κομπιάζει] σε κάποια ι-στο-λό-γι-α. Για να το πω λαϊκά, [παίρνει φόρα λες και θα ξεστομίσει κάποια ανείπωτη βρισιά που θα έκανε ακόμα και τον Άλιστερ Κρόουλι να κοκκινίσει] σε κάποια ΒΛΟΓ.

Ανδρέα, μου επιτρέπεις να σου μιλάω στον ενικό; [ο Ανδρέας χαμογελώντας νεύει συγκαταβατικά], η δημοσιογραφική δεοντολογία μου επιβάλλει να αγνοήσω τις υπηρεσίες που έχεις προσφέρει στην πατρίδα, όταν αυτή στο ζήτησε, και να είμαι σκληρός απέναντί σου.

Ξεκινάω με μια πολύ δύσκολη ερώτηση, που άλλωστε κάνω σε όλους τους προσκεκλημένους μου, η οποία φοβάμαι θα σε φέρει σε πολύ δύσκολη θέση.

Ανδρέα Λεγάκη, όπου κι αν σταθώ όποιον κι αν ρωτήσω, όλοι μου λένε το ίδιο πράγμα: «Ο Ανδρέας; Το καλύτερο παιδί, ο καλύτερος δύτης». Ανδρέα είναι αλήθεια; Είσαι πράγματι το καλύτερο παιδί, ο καλύτερος δύτης;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα ρέστα μου, ακίνδυνε και ευχαριστώ για την υπενθύμιση!

Ανώνυμος είπε...

Επίσης, με όλο το θάρρος, επειδή γνωρίζω ότι είστε μέγας συλλέκτης Μπαζίνα, μήπως σας βρίσκεται εκείτο το εξαιρετικό του περί οίκτου, διότι το συζητούσαμε με τον ολ βόυ; Αν ναι, και δε σας είναι κόπος, το κοπυπεϊστάρετε στα ολβόυα σχόλια;

χίλια ευχαριστώ!